Werkwijze

Inventariseren

In eerste instantie lijkt het ons altijd verstandig om in uw bedrijfscultuur te verdiepen. Hierin bespreken we het gewenste profiel, de doelstellingen en vervolgens maken wij een scherpe bedrijfsanalyse.

Doelgroepanalyse

In dit analyse onderzoeken wij het online gedrag, soft skills, demografische gegevens, interesses en top pullfactoren van de doelgroep.

Opstellen marketingplan

Wanneer de doelgroep duidelijk geïnventariseerd is starten wij met het bepalen van een online recruitment-strategie.

Vacature-pagina creatie

Om een sterke online-identiteit voor de arbeidsmarkt te vormen bieden wij vacature-pagina’s aan in jullie eigen huisstijl

Uitvoering campagne

Onze professionals optimaliseren de campagne van A tot Z en jullie ontvangen wekelijks rapportages van de voortgang.

Selectie & Introductie kandidaten

Om jullie tijd te besparen in het wervingsproces kunnen wij jullie helpen met het screenen van alle sollicitaties die binnen komen gedurende de campagne.

Plan direct een afspraak in